Yo I'm Nate. 19, West Coast curly headed fuck :3. I like lots of stuff
Dabs/Food/Smex/Adventure Time

Like this post
#ReasonMyGFisBetterThanYours: She surprised me with strawberry and banana pancakes, hash browns, eggs,  sausage, and bacon AND a new Fin sweater and some gourmet chocolate. I love you so much baby. You spoil me too much ๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜ @_sarahgomimis #IloveyouBubbas #BestGirlfriendEver #AdvetureTime

#ReasonMyGFisBetterThanYours: She surprised me with strawberry and banana pancakes, hash browns, eggs, sausage, and bacon AND a new Fin sweater and some gourmet chocolate. I love you so much baby. You spoil me too much ๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜ @_sarahgomimis #IloveyouBubbas #BestGirlfriendEver #AdvetureTime

Like this post
Damn baby ๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜ you’re so gorgeous. #Mcm

Damn baby ๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜ you’re so gorgeous. #Mcm

Like this post

My band, Strength In Numbers, just finished recording our new song! We’ll post the release day soon :] For now, here’s a little teaser. PLEASE FOLLOW US @sinbahc @sinbahc @sinbahc

Like this post
Bruh, the owner of It’s-It gave me a bag of It’s-Its Fo Da Freeeee cuz I said I liked their ice cream #IceCream #FoDaFree #ThankYouItsIt #ItsIt

Bruh, the owner of It’s-It gave me a bag of It’s-Its Fo Da Freeeee cuz I said I liked their ice cream #IceCream #FoDaFree #ThankYouItsIt #ItsIt

Like this post
Hahaha I found this #WayBackWednesday of me and my Brazilian friend when I worked at Rubios. Time flies fuuuuuck

Hahaha I found this #WayBackWednesday of me and my Brazilian friend when I worked at Rubios. Time flies fuuuuuck

Like this post
Yoooooo Strength In Numbers plays in Salinas on Sunday with #Domination, #Tremors, and  #FromTheMessenger. Anyone in the south bay and CV come thru!

Yoooooo Strength In Numbers plays in Salinas on Sunday with #Domination, #Tremors, and #FromTheMessenger. Anyone in the south bay and CV come thru!

Like this post
Happy Friday fuckers #ThatFaceWhen  it’s #payday, it’s #Friday, and the #donut addiction is real. #FuckYeah #RebbecaBlack

Happy Friday fuckers #ThatFaceWhen it’s #payday, it’s #Friday, and the #donut addiction is real. #FuckYeah #RebbecaBlack

Like this post
Good lord, powerful and mighty. Give me the strength to resist temptation ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ™๐Ÿฉ #Fuuuuuuuck #CockTease #GoingToTheGymInstead #Cryingggg

Good lord, powerful and mighty. Give me the strength to resist temptation ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ™๐Ÿฉ #Fuuuuuuuck #CockTease #GoingToTheGymInstead #Cryingggg

Like this post
Breakfast with my bubbas ๐Ÿ’• happy 3 months. Idk how you deal with me, but I know I’m lucky to have the sweetest, most caring and supportive girlfriend. You make want to succeed and always strive to do better. I love you Sarah ๐Ÿ’‘๐Ÿ‘ซ๐Ÿ’• #MyBubbas

Breakfast with my bubbas ๐Ÿ’• happy 3 months. Idk how you deal with me, but I know I’m lucky to have the sweetest, most caring and supportive girlfriend. You make want to succeed and always strive to do better. I love you Sarah ๐Ÿ’‘๐Ÿ‘ซ๐Ÿ’• #MyBubbas

Like this post
Good deed for the day: There’s a woman sitting across the street from my bank with a sign that says “Please help. 3 kids, No job”. It’s hot out so I bought all 3 kids some ice cream. It’s easy to pass by someone unfortunate and think it’s their fault for their position, but it’s not the kids fault. I wish them the best and hopefully their situation improves.

 “A man complained about not having shoes until he was humbled by meeting the man with no feet”

Good deed for the day: There’s a woman sitting across the street from my bank with a sign that says “Please help. 3 kids, No job”. It’s hot out so I bought all 3 kids some ice cream. It’s easy to pass by someone unfortunate and think it’s their fault for their position, but it’s not the kids fault. I wish them the best and hopefully their situation improves.

“A man complained about not having shoes until he was humbled by meeting the man with no feet”

Like this post
Announcing today that I’m going to be the new Vocalist for Strength In Numbers! I’d love to see all my homies showing support. Please like our band page too! @sinbahc @sinbahc @sinbahc

Announcing today that I’m going to be the new Vocalist for Strength In Numbers! I’d love to see all my homies showing support. Please like our band page too! @sinbahc @sinbahc @sinbahc

Like this post
I have some really handsome friends and the wind Fucks with my hair #NatureHikes

I have some really handsome friends and the wind Fucks with my hair #NatureHikes

Like this post
I’m gonna be on acid today ๐ŸŽ‰ everyone send me good vibes โœŒ #TrippyLikeAHippy

I’m gonna be on acid today ๐ŸŽ‰ everyone send me good vibes โœŒ #TrippyLikeAHippy

Like this post
This handsome motherfucker is throwing a house party for his brother who’s leaving for the army #Murika. IT’S TONIGHT IN THE SF/DALY CITY AREA. COME THRU IF YOU’RE NOT A BITCH. unless youz a fineeee ass bitch ๐Ÿ˜‰ BYOB even tho there’s already gonna be drinks cuz no one likes that nigga that mooches on the ones that do. Hmu for details!

This handsome motherfucker is throwing a house party for his brother who’s leaving for the army #Murika. IT’S TONIGHT IN THE SF/DALY CITY AREA. COME THRU IF YOU’RE NOT A BITCH. unless youz a fineeee ass bitch ๐Ÿ˜‰ BYOB even tho there’s already gonna be drinks cuz no one likes that nigga that mooches on the ones that do. Hmu for details!

Like this post
I mustache you a question, are getting a free slurpee today at #711? I know I did ๐Ÿ‘จ๐Ÿ˜‰

I mustache you a question, are getting a free slurpee today at #711? I know I did ๐Ÿ‘จ๐Ÿ˜‰